استابلایزر برای دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه در محیط های مختلف مشکل نوسان برق داریم به گونه ای که بسیاری تجهیزات برقی با گذر زمان آسیب می بیند. علاوه بر نوسان، ولتاژ غیر استاندارد می تواند موجب کاهش عمر قطعات دستگاه های مختلف شود. دستگاه هایی که قیمت بالایی دارند مانند دستگاه لیزر مو، دستگاه های زیبایی، پزشگی و آزمایشگاهی به دلیل حساسیت بیشتر باید محافظت شوند. برای این امر از دستگاهی به نام استابلایزر استفاده می شود. اینکه استابلایزر چیست و چگونه کار می کند در ادامه به صورت کامل بیان شده است.

استابلایزر چیست؟

استابلایزر تثبیت کننده ولتاژ برق است و کارکرد آن بسیار ساده است بگونه ای که در آنها از یک میکروکنترلر جهت آنالیز سطح ولتاژ استفاده شده است. میکروکنترلر به عنوان مغز سیستم به صورت پیوسته ولتاژ را بررسی می کند موقعی که سطح ولتاژ پایین باشد آن را افزایش می دهد و در زمانی که از حد استاندارد بالاتر باشد آن را کاهش می دهد. این مکانیزم در تکنولوژی های متفاوتی که برای ساخت استابلایزر استفاده شده است فرق دارد. جدید ترین دستگاه ها از نوع استاتیک یا سوئیچینگ هستند و بسیار دقیق عمل می کنند.

استابلایزر به چند دسته تقسیم می شود؟

استابلایزرهای متنوعی در بازار موجود هستند و جهت خرید باید با انواع آنها آشنا باشیم. دستگاه ها به سه دسته ی رله ای سروموتوری و استاتیک تقسیم می شوند. تثبیت ولتاژ در دستگاه رله ای به صورت پله ای و در دو مورد دیگر به صورت لحظه ای انجام می شود. از دستگاه رله ای معمولا برای تجهیزاتی که حساسیت کمتری دارد استفاده می شود. در صورتی که لوازم برقی از حساسیت بالاتری برخوردار باشند از دستگاه استابلایزر سرو موتوری یا سوییچینگ استفاده می شود. استابلایزر سوئیچینگ در مقایسه با سرموتوری کارایی بهتری دارد. شاید قیمت آن مقداری بالاتر باشد ولی در عوض استهلاک کمتری دارد و طول عمر آن بیشتر است. میزان دقت آن بسیار بالا و نوسان آن کمتر از یک ولت است.

برای دستگاه لیزر از چه استابلایزر باید استفاده کنیم؟

استابلایزر برای دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر محبوبیت زیادی در کلینیک ها و سالن های زیبایی دارند و یکی از دغدغه ها حفاظت از آن هاست. از کار افتادن آن می تواند خسارت زیادی به بار آورد از جمله سوختن قطعه ای مثل لیزر بار که حدود 30 درصد قیمت دستگاه را شامل می شود و یا هر مشکل دیگری که می تواند موجب نارضایتی مشتریان شود. از استابلایزر برای محافظت از لیزر مو استفاده می شود. اما سوالی که پیش می آید این است که برای لیزر مو از چه استابلایزری باید استفاده کنیم؟ بهترین گزینه برای حفاظت از دستگاه لیزر مو استابلایزر سوییچینگ هست. این دستگاه به صورت تمام دیجیتال است و ویژگی ها منحصر به فردی دارد. در ادامه اولین شرکت ایرانی که به این تکنولوژی دست پیدا کرده است معرفی می کنیم. مورد بعدی که می توان بدان اشاره کرد استابلایزر سرو موتوری است. این دستگاه می تواند از لیزر شما به خوبی محافظت کند اما به دلیل وجود قطعات مصرفی در آنها و همچنین نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای کمتر پیشنهاد می شود. دستگاه های معرفی شده به استابلایزر دستگاه لیزر نیز معروف است و انتخاب توان نیازمند اعلام برند و نوع دستگاه است.

حتما بخوانید:  دستگاه کرایولیپولیز چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

استابلایزر پرنیک

شرکت ریزپردازان مدار سبز استابلایزر های خود را تحت برند پرنیک تولید کرده و در ساخت آنها از به روزترین تکنولوژی ها استفاده کرده است. مزایایی که استابلایزر پرنیک دارد در ادامه به چند مورد آن اشاره شده است.

استفاده از سیم پیچ تمام مس در ساخت آنها

تولید استابلایزر سوییچینگ با نوسان ولتاژ کمتر از یک ولت

گارانتی دو ساله برای تمامی محصولات

امکان تمدید گارانتی برای دو سال به صورت اضافه در صورت تمایل متقاضی

مدت زمان ده سال برای خدمات پس از فروش

تنوع در توان تولیدی که می تواند بسته به نیاز انتخاب شود.

امکان تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

 

دستگاه های پرنیک تمام استاندارد های لازم را گذرانده و با دریافت تاییدیه های لازم وارد بازار شده است. لازم به ذکر است تمام مراحل طراحی و تولید دستگاه ها در داخل کشور انجام می شود.استابلایزر پرنیک نسبت به کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت مناسبی است.

خرید استابلایزر

استابلایزر برای دستگاه لیزر موهای زائد

دغدغه اکثر افراد در زمان خرید استابلایزر این است که کدام برند بهتر است. در این مورد باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید یا خود اطلاعات کافی در حوزه برق و الکترونیک داشته باشید. تنوع در قیمت ها و مدل ها می تواند موجب گمراهی شود. قیمت ارزان دلیل بر بی کیفیتی و قیمت بالا دلیل بر کیفیت بالا نمی باشد. حتما باید بررسی های فنی انجام شود و با توجه به اینکه از چه قطعاتی با چه کیفیتی در ساخت استابلایزر استفاده شده است و اینکه شرکت تولید کننده چه خدماتی در اختیار مشتری قرار می دهد قیمت را بررسی کنید. استابلایزر های رله ای ارزان ترین هستند و سوییچینگ با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارند گران هستند. برای خرید استابلایزر با بهترین کیفیت از شرکت های تخصصی کمک بگیرید.

حتما بخوانید:  دستگاه لیزر موهای زائد الکس یا الکساندرایت

نمایندگی استابلایزر

برای تهیه استابلایزر، نمایندگی های فروش بهترین گزینه جهت خرید دستگاه هستند تا بتوانند تمام خدمات مربوط به تعمیر و گارانتی را در اختیار شما قرار دهند . یکی از نمایندگی های باسابقه استابلایزر، نوانیا است. در این شرکت کارشناسانی مجرب و با دانش با نهایت صبر و صداقت تمام موارد را به شما توضیح می دهند و همچنین بعد از خرید، جهت نصب و راه اندازی با شما همکاری می کنند. نوانیا نمایندگی استابلایزر در راستای رضایت مشتریان در تایم های غیر اداری از طریق واتساپ جوابگوی شماست.

آیا محافظ برق با استابلایزر فرق دارد؟

در خیلی از موارد از محافظ برق برای محافظت از تجهیزات استفاده می شود. موردی که برای محافظ برق باید در نظر گرفته شود این است که در محافظ برق هیچگونه اصلاحی بر روی ولتاژ انجام نمیشود و فقط در موارد که ولتاژ از بازه تعریف شده خارج شود خروجی قطع می گردد. اگر لازم باشد ولتاژ برای دستگاه ها به صورت ثابت بماند باید از استابلایزر استفاده شود. استابلایزر خود به عنوان محافظ برق قوی است و از وسایل برقی در مقابل اتصالی، اضافه بار، دمای بالا و … محافظت می کند. از محافظ معمولی برق برای حفاظت دستگاه های حساس نباید استفاده کرد زیرا نمی تواند ایمنی دستگاه را تضمین کند.

آیا از استابلایزر رله ای می توان برای دستگاه لیزر استفاده کرد؟

جواب سوال مطرح شده منفی است. در استابلایزر رله ای ولتاژ برق به صورت پله ای تظیم می شود. عملکرد دستگاه بدین گونه است که استابلایزر در بازه 208 ولت تا 232 ولت کار کند و زمانی که از این محدوده خارج می شود رله ها وارد مدار می شوند. همین موضوع باعث پرش در ولتاژ می شود که می تواند تنش منفی به دستگاه وارد کند و سرعت عملکرد بسیار پایین است و نمی تواند نوسانات ریز را بگیرد به همین خاطر استفاده از استابلایزر رله ای برای دستگاه لیزر موهای زائد پیشنهاد نمی شود.

حتما بخوانید:  شرایط و مجوز های لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی

آیا استابلایزر برق را ذخیره می کند؟

استابلایزر نمی تواند برق را در خود ذخیره کند و فقط تثبیت کننده ولتاژ است. برای ذخیره انرژی از دستگاهی به نام UPS باید استفاده کرد. یو پی اس آنلاین با قابلیت اصلاح فرکانس جهت محافظت از تجهیزات حساس بسیار مناسب است و باتری ها وظیفه ذخیره انرژی را برعهده دارند تا در صورت نیاز از انرژی آن استفاده شود.

کلام پایانی

حفاظت از تجهیزات برقی به دغدغه بزرگی در کشور تبدیل شده است. با توجه به فرسوده بودن سیستم توزیع برق در سراسر کشور نیاز به ترانس ولتاژ خانگی یا استابلایزر بیشتر شده است. برای آشنایی با انواع استابلایزرها و سیستم های برق اضطراری مطالب زیادی در وبسایت نوانیا موجود است که خواندن آن جهت خرید استابلایزر می تواند مفید باشد.

اطلاع و خرید دستگاه لیزر موهای زائد از فناوری لیزر و بروز تجهیز گستر لیزر که یکی از شرکت های پرطرفدار و معتمد در حوزه زیبایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود