تفاوت هندپیس های دستگاه لیزر مو های زائد اشنایدر 2020 و 2021

تفاوت هندپیس های دستگاه لیزر مو های زائد

در ویدیوی زیر تفاوت هندپیس های لیزر مو های زائد اشنایدر 2024 و 2024 یا اشنایدر پلاس مورد بررسی قرار می گیرد.

همانطور که در این ویدیو ذکر شد دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر دارای دو اسپات سایر (spot size) یکی بزرگ و دیگری کوچک می باشد.

سایز اسپات سایز بزرگ در اشنایدر 2020 به اندازه 1.53 سانتی متر و سایز اسپات سایز کوچک 11 سانتی متر است که برای مناطق حساس مثل بین ابرو ها و یا خط ریش آقایان آستفاده می شود. این spot size به صورت مگنت به هندپیس متصل می شود.

اما در لیزر اشنایدر پلاس تعداد سه عدد هندپیس بکار گرفته می شود. سایز اسپات سایز بزرگ 1.53 سانتی متر و اسپات سایز کوچک تر دارای ابعاد 1.51.5 است و علاوه بر این دو یک اسپات سایز خیلی کوچک برای لیزر موهای زائد گوش و بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس مدل 2021 هندپیس کمی کوچک تر طراحی شده و همین عامل باعث سبک تر شدن هندپیس و راحتی اپراتور حین کار با دستگاه می شود.

دومین تفاوت هندپیس دستگاه اشنایدر پلاس یا همان اشنایدر 2021 با اشنایدر معمولی یا اشنایدر 2020 این است که پشت هندپیس اشنایدر پلاس یک مانیتور کوچک طراحی شده که به اپراتور کمک می کند بدون استفاده از مانیتور اصلی دستگاه، تنظیمات را انجام دهد.

لازم به ذکر است که اسپات سایز کوچک مدل اشنایدر پلاس از کاربردی ترین spot size های موجود در کشور است که این نمونه اسپات سایز فقط در انحصار شرکت تجهیز گستر لیزر می باشد.

حتما بخوانید:  دستگاه لیزر موهای زائد الکس یا الکساندرایت

برای خرید این دستگاه های لیزر و زیبایی با نمایندگی اشنایدر در ایران، شرکت تجهیز گستر لیزر به شماره پشتیبانی  تماس بگیرید.

هندپیس دستگاه لیزر

هندپیس دستگاه لیزر قطعه‌ای است که اشعه لیزر را روی پوست متمرکز می‌کند و باعث از بین رفتن فولیکول موها می‌شود. هندپیس دستگاه لیزر می‌تواند از نوع تماسی یا غیر تماسی باشد. هندپیس تماسی به پوست نزدیک می‌شود و انرژی لیزر را به صورت مستقیم به پوست منتقل می‌کند. هندپیس غیر تماسی از فاصله‌ای دورتر از پوست اشعه لیزر را شلیک می‌کند. هندپیس دستگاه لیزر می‌تواند از نوع مختلفی باشد، مانند هندپیس لیزر دیود، هندپیس لیزر الکساندرایت، هندپیس لیزر Nd-YAP و هندپیس لیزر SHR. هر نوع هندپیس دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود است. برای انتخاب هندپیس مناسب باید به فاکتورهایی مانند توان خروجی، طول موج، کولینگ، نوع پوست و مو، قیمت و گارانتی توجه کرد با خرید دستگاه لیزر مو از تجهیز گستر لیزر که یکی از ایده ال ترین و بروزترین فناوری های مربوط به زیبایی را عرضه می کند برای لیزر موهای زائد خود بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود