دستگاه لیزر موهای زائد الکس یا الکساندرایت

خیلی از افراد به اشتباه تصور می کنند الکس یا الکساندرایت برند دستگاه است در صورتی که اینطور نیست و الکساندرایت در واقع تکنولوژی بکار رفته در دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد می باشد.

در این مقاله از سری نقالات وبسایت tgmed.ir به بررسی لیزر های الکس می پردازیم پس با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟

لیزر الکساندرایت یکی از پرکاربرد ترین لیزر های حذف موهای زائد است که با طول موج های کوتاه 755 نانومتر (نزدیک به طول موج مادون قرمز) کار می کند. یکی از مزایای لیزر های الكساندرایت این است که به اندازه كافی در پوست نفوذ می كند تا در مرحله رشد به فولیكول های مو برسد و آنها را از كار بیندازد تا رشد مجدد نداشته باشند.

unnamed-2

عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت

طول موج دستگاه لیزر الکس یا الکساندرایت از سایر دستگاه های لیزر بلند تر است و باعث می شود تاثیر گذاری بیشتری در انواع پوست، از رنگ پوست روشن تا رنگ پوست تیره داشته باشد. این لیزر روی موهای نازک بهتر از لیزر های دیگر مو های زائد عمل می کند و حتی می تواند افراد با پوست روشن و کک و مک را درمان کند.

دلیل نام گذاری الکساندرایت روی لیزر موهای زائد

لیزر الکساندرایت در واقع لیزری است که از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع لیزر یا محیط استفاده می کند.

لیزر الکساندرایت طول موج خاصی از نور را در طیف مادون قرمز تولید می کند (755 نانومتر).

لیزر الساندرایت به عنوان لیزر های با رنگ نور قرمز شناخته می شوند. لیزرهای الکساندرایت در حالت Q-switched نیز موجود هستند.

حتما بخوانید:  بررسی مراحل مجوز گرفتن برای لیزر موهای زائد جامع و کامل

ایا لیزر مو های زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت دائمی است؟

برای حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت بدلیل کوتاه بودن طول موج ممکن است جلسات بیشتری برای حذف دائمی مو ها نیاز باشد. حتی اگر حذف موهای زائد با این لیزر دائمی نباشد، ماندگاری آن بسیار بیشتر از هر روش دیگری برای از بین بردن موها مانند اپیلاسیون، تراشیدن مو یا ریسه زدن است.

اشنایی با تکنولوژی های پیشرفته تر در حذف موهای زائد با لیزر

همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد طول موج ها الکساندرایت برای حذف موهای زائد طول موج کوتاهی است که بیشتر برای پوست های روشن مثل پوست اروپایی ها مناسب می باشد.

برای عملکرد بهتر لیزر های موهای زائد از طول موج های دایود (808 نانومتر) هم در لیزر های پیشرفته تر استفاده می شود که برای جوابدهی در پوست های تیره تاثیر گذاری بیشتری دارد.

در جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا از سه طول موج برای از بین بردن مو های زائد به طور همزمان استفاده می شود و این طول موج ها به ترتیب الکس، دایود و اندیگ می باشد.

diagram-3

دستگاه هایی که با این طول موج ها کار می کنند بدلیل استفاده همزمان با سه طول موج بهترین عملکرد را در انواع تیپ پوستی دارا هسند.

معرفی دستگاه لیزر سه طول موج اشنایدر

دستگاه لیزر سه طول موج اشنایدر مدل 2020 و 2021 یکی از بروز ترین دستگاه های سه طول موج در ایران می باشد که به صورت تضمینی تنها در 4 جلسه جوابدهی قابل ملاحظه ای دارد.

حتما بخوانید:  تشخیص 3 طول موج الکس، دایود و اندیگ در دستگاه لیزر موهای زائد

این دستگاه دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد دیگری نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه به صفحه اختصاصی دستگاه لیزر اشنایدر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود