معرفی شرکت تجهیز گستر لیزر

با پیشرفت تکنولوژی دیگر زیبایی و جوانی رویا نیست. دستگاه‌های پیشرفته لیزر می‌توانند برای جوان‌سازی، لاغری، رفع موی زائد و … به کار گرفته شوند. در این بین پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا توسط شرکت‌های گوناگونی در ایران عرضه می‌شوند. یکی از شرکت‌های خوش آوازه، شرکت تجهیز گستر لیزر است.

درباره شرکت تجهیز گستر لیزر

شرکت تجهیز گستر لیزر یک شرکت واردکننده و عرضه‌کننده محصولات و تجهیزات زیبایی در سرتاسر ایران با پشتیبانی مناسب است.

این شرکت با سال­ها تجربه و تخصص در زمینه واردات و عرضه محصولات و تجهیزات بهداشتی و زیبایی، هم اکنون در شیراز، تهران، کرمانشاه و مشهد نمایندگی فعال دارد و به لطف مشتریان توانسته است به شرکتی صاحب‌نام و قابل اعتماد تبدیل شود.

مزایای شرکت تجهیز گستر لیزر

نمایندگی رسمی شرکت تجهیز گستر لیزر در شیراز و جنوب کشور مزایای گوناگونی را در اختیار خریداران خود می‌گذارد:

  • تحویل سریع: تحویل به موقع محصولات اولویت این شرکت لیزر است. تحویل به صورت اکسپرس در کمترین زمان انجام می‌شود.
  • بهترین کیفیت: محصولات و کالاهای شرکت تجهیز گستر با بهترین کیفیت موجود عرضه می‌شوند.
  • گارانتی 24 ماهه: طی قرارداد رسمی به خریداران محصولات، گارانتی یک ساله داده می‌شود.
  • قیمت مناسب: شرکت تجهیز گستر تعهد دارد که محصولات با بهترین کیفیت را همراه با بهترین قیمت ارائه دهد.
  • مشاوره خرید: برای خرید محصولات زیبایی و تجهیزات لیزر، کارشناسان شرکت تجهیز گستر لیزر در خدمت شما هستند.
  • پرداخت اقساطی: خریداران می‌توانند هزینه را به صورت اقساط بلند مدت پرداخت کنند.

با خرید دستگاه لیزر مو از بروزترین فناوری های لیزر در تجهیز گستر لیزر که یکی از شرکت های پرطرفدار و معتمد در حوزه زیبایی می باشد زیبایی را به خود و پوستتان به ارمغان بیاورید.

حتما بخوانید:  شرایط و مجوز های لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی

معرفی محصولات

شرکت تجهیز گستر لیزر محصولات و تجهیزات گوناگونی در زمینه زیبایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد اشنایدر (Schneider)

دستگاه‌ لیزر موهای زائد اشنایدر ساخت کشور آلمان و در دو مدل 2020 و 2021 موجود است. مدل 2021 به اشنایدر پلاس نیز معروف است. این دستگاه در طول موج‌های مختلف کار می‌کند و برای هر نوع تیپ پوستی (حتی برنزه) مناسب است. این دستگاه برای کلینیک‌های لیزر بسیار مناسب است چرا که می‌تواند اطلاعات مراجعه‌کنندگان را در خود ذخیره کند و تنها یک بار تنظیمات انجام شود.

شیوه کار دستگاه لیزر اشنایدر آن است که به پوست تا عمق 2 تا 3 میلی متری نفوذ می‌کند و فولیکول مو را از بین می‌برد.

کولینگ قوی دستگاه (تا منفی 25 درجه سانتی گراد) سبب می‌شود که فرایند لیزر بدون درد باشد و طول عمر لیزربار بیشتر شود. تاثیرگذاری دستگاه بسیار بالاست و تنها با 4 جلسه جوابگویی کامل می‌دهد. این دستگاه با داشتن استبلایزر داخلی، با تغییر ولتاژ ورودی و قطعی ناگهانی برق آسیب نمی‌بیند.

از مزایای این دستگاه توان خروجی آن در مقایسه با سایر دستگاه‌های لیزر است. توان خروجی 1200 واتی آن را به یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های لیزر موی زائد در ایران تبدیل می‌کند. همچنین لیزربار دستگاه اشنایدر ساخت شرکت کوهرنت (coherent) آمریکا است که بهترین شرکت تولیدکننده لیزربار در دنیا شناخته می‌شود. لیزربار دستگاه اشنایدر از 12 پارت 100 واتی تولید شده است.

دستگاه جوان‌ساز هایفو 4 بعدی (4D ULTRA HIFU)

دستگاه ‌هایفو 4 بعدی جدیدترین دستگاه ‌هایفو برای جوان‌سازی و لیفتینگ پوست است. کاربرد این دستگاه در از بین بردن چین و چروک صورت، خط اخم و خنده، لیفت گونه، لیفت ابرو، لیفت پلک، سفت کردن افتادگی پوست ناحیه گردن و غبغب … است. این دستگاه دارای تاییدیه CE اروپا و FDA آمریکا است.

حتما بخوانید:  بهترین برند دستگاه لیزر موی زائد برای خرید

هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که طی آن امواج فراصوت با شدت بالا به عمق 3 میلی متری پوست وارد می‌شود. این امواج پوست را تحریک کرده و سبب کلاژن سازی می‌شوند. درمان با این دستگاه به صورت غیرتماسی است و این دستگاه توسط شرکت تجهیز گستر لیزر در سراسر ایران عرضه می‌شود.

لیفت صورت و جوانسازی پوست

دستگاه رفع تتو پیکو سکند (Pico Second)

دستگاه پیکو سکند جدیدترین و کاراترین دستگاه برای از بین بردن تتو دائم است. این دستگاه با به‌کارگیری فیلترهای خاصی اقدام به حذف هر نوع تتویی می‌نماید. پیکو سکند جدیدترین نسل لیزر کیو سوئیچ (Q-switch) است که مدت زمان تابش لیزر را به مقیاس پیکو ثانیه ارتقاء داده است.

دستگاه پیکو سکند با تابش با پهنای پالس بسیار کوتاه، به رنگ‌دانه ملانین آسیب می‌رساند و آن را به ذرات کوچک قابل جذب توسط بدن تبدیل می‌کند. این شیوه لکه‌های پوستی و تتو را به سادگی و بدون نیاز به جراحی و با روشی غیرتهاجمی از بین می‌برد.

کاربردهای دیگر دستگاه پیکو سکند رفع تیرگی پوست، جوان‌سازی پوست، رفع ضایعات پیگمانته و… در سریع‌ترین زمان ممکن است.

دستگاه چربی‌سوزی کرایولیپولیز (Cryolipolysis)

دستگاه چربی‌سوزی کرایولیپولیز به صورت غیرتهاجمی چربی بدن را از بین می­ برد و می‌تواند یک راه حل بدون خطر و جایگزین برای روش تهاجمی لیپوساکشن باشد. این روش با منجمد کردن سلول‌های چربی مانند لیپولیز زیرپوست سبب می‌شود که آن­ها تجزیه شوند.

این روش ایمن است و به سایر سلول‌ها مثل سلول‌های پوستی آسیبی نمی‌رساند چرا که خود سلول‌های چربی نسبت به سرما حساس‌تر از سایر سلول‌ها هستند و در دمایی مشخص تنها سلول­های چربی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید:  رفع تتو با لیزر

دستگاه چربی‌سوز کرایولیپولیز مدل کول اسکالپتینگ (CoolSculpting) یکی از انواع این دستگاه‌ها است که به صورت موضعی چربی‌های شکم، پهلو، پشت، ران، باسن، پا، بازو و غبغب و … را منجمد می‌کند. این دستگاه توسط Zeltiq Aesthetics Ltd ساخته و توسط شرکت تجهیز گستر لیزر در سراسر ایران عرضه می‌شود.

دستگاه کرایو لیپو لیز کول اسکالپتینگ

هر کجای ایران عزیز که باشید در صورت تمایل به خرید دستگاه های لیزر و زیبایی می توانید با نمایندگان شرکت بازرگانی تجهیز گستر لیزر تماس بگیرید و با مشاوران و کارشناسان شرکت مشورت کنید و کالای مورد نیاز خود ر سفارش دهید.

علاوه بر قیمت، خدمات پس از فروش یکی از مزایای برجسته و وجه تمایز شرکت با سایر شرکت های تامین کننده تجهیزات لیزر می باشد. در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه های تحت گارانتی تجهیز گستر ظرف مدت 48 ساعت ایراد ایجاد شده در محل کلینیک رفع شده و در روند کاری کلینیک های زیبایی و پزشکی خللی ایجاد نخواهد شد.

نمایندگی های فعال شرکت تجهیز گستر لیزر در شیراز، تهران، مشهد و کرمانشاه فعال و در حال ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

  • تجهیز گستر لیزر
  • شهریور 10, 1400
  • 755 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود