خرید دستگاه لاغری ار اف کویتیشن 2024

برای اطلاع از قیمت دستگاه لاغری ار اف کویتیشن 2023 با مشاوران ما در ارتباط بود و پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود

نمایش ویدیو درباره دستگاه RF لاغری 2024

جدیدترین عکس های دستگاه لاغری RF کویتیشن

ار اف کویتیشن چیست و عملکرد آن چگونه است؟

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO یک دستگاه سه طول موج می باشد که طول موج های الکساندرایت، دایود و اندیگ رو همزمان شات می زنه که باعث میشه مراجعه کننده از هر نوع رنگ و طیف پوستی با این دستگاه به نتیحه مطلوبی برسد. کلیه دستگاه لاغری شکم و پهلو این ویژگی های لاغری سریع را دارا هستند.

علاوه بر این دستگاه لیزر موهای زائد آلما هارمونی از کولینگ قدرتمندی بهره می گیرد که تا دمای منفی 16 درجه سانتی گراد سرد می شود. همین موردت تضمینی برای راحتی مراجعه کننده و عدم احساس درد حین لیزر می باشد.

از آنجا که قطعات این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است یکی از مزایای مهم این دستگاه دوام بالا و خرابی بسیار کم می باشد. 

خدمات و گارانتی یکی دیگر از مزایای داشتن دستگاه لیزر الما هارمونی XL PRO می باشد چراکه شرکت تجهیز لیزر گستر سالهاست که نمایندگی این دستگاه را دارا می باشد و تیم فنی متخصصی برای ارائه خدمات پس از فروش وجود دارد.

دستگاه ار اف کویتیشن
دستگاه لاغری RF

عملکرد لیپولیزر دستگاه RF CAVITATION

این تکنولوژی با عنوان لیپوساکشن غیر جراحی شناخته می شود و در واقع در این فناوری تجزیه چربی ها اتفاق می افتد. لیزر به لایه چربی نفوذ می کند و باعث ایجاد چربی از سلول های چربی به بافت بینابینی می شود. در آن جا به طور طبیعی توسط بدن از بین می روند. از لیپو لیزر می توان برای نواحی خط کمر، شکم، پشت، باسن، ران، بازو و زیر بغل استفاده کرد. هر جلسه درمانی بسته به نوع ناحیه تحت درمان به مدت 10 دقیقه طول می کشد. توصیه می شود به مدت 8 الی 10 هفته، هفته ای یکبار این عمل را تکرار کنید. مدل دیگر دستگاه لاغری، دستگاه کرایولیپولیز 2023 می باشد که اطلاعاتی خوبی در مورد این دتسگاه در سایت گذاشته ایم.

همین الان مشاوره بگیرید

با مشاوره کارشناسان ما در خرید تجهیزات لیزر و زیبایی بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشخصات کامل دستگاه RF کویتیشن

نام برند

JinRan

ویژگی

کاهش وزن، سفت شدن پوست، کاهش سلولیت،
سفت شدن

نوع دوشاخه

AU, Other, UK, EU, US, CN, JP, Za, It

کاربرد

برای تجاری

خدمات پس از فروش

قطعات یدکی رایگان، پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی فنی ویدئویی و غیره

گارانتی

1 سال

نام محصول

دستگاه لاغری کاویتاسیون 80k

تکنولوژی

Ultrasound+Vacuum+Cavitation+ RF+lipolaser

دستگیره ها

4 دستگیره

قدرت

1500w

تابع 2

کاهش وزن، کاهش سلولیت، سفت کننده

عملکرد RF مولتی پلار و تریپولار در ار اف کویتیشن

آر اف مولتی پولار می تواند به طور همزمان فیبرهای کلاژن را منقبض کرده، بازسازی کلاژن را تحریک و به پوست و لایه چربی زیر پوستی گرما وارد کند. همچنین می تواند به سفت شدن پوست، از بین بردن چین و چروک، کاهش چربی و کانتورینگ بدن کمک کند. آر اف تریپولار نیز برای نواحی صورت و چشم کاربرد دارد.

عملکرد آر اف وکیوم در ار اف CAVITATION

آر اف وکیوم با استفاده از نوعی حلقه مشبک و ترکیب فرکانس رادیویی و تکنیک فشار منفی خلا، انرژی گرمایی زیستی با فرکانس بالا تولید می کند. بنابراین، می تواند باعث افزایش دما در داخل بافت و تجزیه عمیق بافت چربی بدن شود. در نتیجه سبب بازسازی و ترکیب مجدد کلاژن و نازک شدن پوست می شود.

نحوه عملکرد دستگاه آر اف کویتیشن

این دستگاه امواج صوتی با انرژی 40 کیلوهرتزی به بدن انسان منتقل می کند و سلول های چربی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد اصطکاک بین سلول های چربی می شود. این فرآیند سبب مصرف کالری و رطوبت در سلول های چربی شود و اندازه سلول های چربی را کاهش دهد. علاوه بر این، ارتعاش موج صوتی باعث ضربه شدید به سلول های چربی و منفجر شدن سریع آن ها می شود. همچنین میزان سلول های چربی را کاهش داده و در نتیجه در از بین بردن چربی موثر است.

دستگاه ار اف کویتیشن

سوالات متداول

دستگاه ار اف کویتیشن چند هندپیس دارد؟

این دستگاه دارای 5 هندپیس می باشد.

بله این دستگاه به تنهایی می تواند برای کاهش سایر مورد استفاده قرار بگیرد ولی در به صورت ترکیبی با دستگاه کرایو جوابدهی بهتری دارد.

خرید دستگاه ار اف کویتیشن در صورت خرید نقدی تا 10 درصد تخفیف و در صورت خرید اقساطی تا 18 ماه امکان بازپرداخت وجود دارد.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای مشاوره رایگان خرید دستگاه لاغری، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود