مقایسه دستگاه لیزر دایموند پلاس و اشنایدر پلاس

مقایسه دستگاه اشنایدر پلاس با دایموند با جزئیات کامل

امروزه بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای از بین بردن موهای زائد خود به استفاده از روش لیزر موهای زائد علاقمند هستند. ولی آنقدر تنوع دستگاه های لیزر در کشور ایران زیاد است که بسیاری از افراد نمی دانند که کدام لیزر را برای موهای زائد انتخاب کنند. دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر دایموند پلاس از جمله دستگاه های لیزری هستند که به دلیل مشخصات فنی فوق العاده خوبی که دارند، توانسته اند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کنند.

در مقالات قبل مثل مقاله ” نکات کلیدی در خرید لیزر ” به تمام فاکتور های مهم در خرید دستگاه لیزر اشاره کردیم ولی به هر حال شاید بسیاری از افراد برای انتخاب هر یک از دستگاه های لیزر اشنایدر پلاس و یا دستگاه دایموند پلاس 2024 شک داشته باشند. به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم این دو دستگاه لیزر را با هم مقایسه کنیم.

دستگاه لیزر دایموند پلاس خوبه؟

دستگاه لیزر دایموند پلاس با استفاده از فناوری پیشرفته، پتانسیل بهبود برخی مشکلات پوستی را دارد. (مانند جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری)
این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشد که ممکن است نتایج بهتری را در مقایسه با دستگاه‌های دیگر به ارمغان بیاورد.

 

دستگاه لیزر دایموند پلاس

اشنایدر پلاس

دستگاه لیزر دایموند پلاس؛ دستگاهی با سه طول موج مختلف

دستگاه لیزر دایموند پلاس یکی از بهترین دستگاه هایی لیزری است که امروزه می تواند برای حذف موهای زائد استفاده شود. این دستگاه لیزر دارای سه طول موج متفاوت بوده و می توند از طریق جنبه های مختلفی باعث کاهش شدت رشد موها شود. از طرفی با توجه به اینکه دارای سه طول موج متفاوت است، می تواند برای انواع پوست ها استفاده شود و اثربخشی خوبی داشته باشد.

دستگاه لیزر دایموند پلاس 2024، دارای دستگاه کولینگ بسیار قدرتمندی است و می تواند با کمترین خرابی مواجه شود. زیرا این دستگاه های لیزر در اثر شات های متوالی با خرابی های مختلفی مواجه می شوند. ولی اگر کولینگ دستگاه لیزر دایموند پلاس به خوبی کار کند، احتمال خرابی دستگاه هم کاهش پیدا می کند.

در گذشته تعداد شات های دستگاه لیزر دایموند حدود 10 میلیون بود، ولی دستگاه لیزر دایموند پلاس با تعداد 20 میلیون شات مفید به فروش می رود و می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که برای دستگاه لیزر دایموند پلاس وجود دارد، قیمت دستگاه لیزر بر اساس نوع گارانتی ارائه شده، می تواند کمی متفاوت باشد. ولی به هر حال با کمی جستجو می توانید بهترین قیمت این دستگاه لیزر را پیدا کنید.

ویژگی های دستگاه لیزر دایموند پلاس

  • این دستگاه لیزر دارای دو تاییدیه بین المللی از آمریکا و اروپا می باشد و می تواند با ایمنی کامل استفاده شود.
  • توان این دستگاه لیزر بالای 1000 وات واقعی برآورد شده و همین موضوع باعث شده است که به یک دستگاه لیزر موهای زائد قدرتمند تبدیل شود.
  • این دستگاه هم دارای طول موج الکس و هم دارای طول موج دایود و هم دارای طول موج اندیگ می باشد.
  • بیشترین دستگاهی لیزر دایموند پلاس دارای 1 سال گارانتی هستند و می توانند تا 10 سال خدمات پس از فروش داشته باشند.
  • این دستگاه لیزر جوابدهی بسیار خوبی دارد و می تواند در چند جلسه باعث کاهش رشد موهای زائد شده و آن ها را به طور کامل از بین ببرد.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024؛ دستگاهی قدرتمند برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024، یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه هایی است که برای حذف موهای زائد استفاده می شود. این دستگاه با ویژگی های خاصی که دارد، می تواند به خوبی با دستگاه لیزر دایموند رقابت کند و به عنوان یکی از رقبای اصلی این دستگاه شناخته می شود.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس بر خلاف دستگاه های لیزر قدیمی دارای 40 میلیون شات مفید می باشد و می تواند تا سالیان سال برای مصرف کنندگان خود، کارایی داشته باشد. این دستگاه لیزر، جزء بهترین دستگاه های لیزری است که دارای تاییدیه کشور آلمان می باشد و مزیت ها و ویژگی های این دستگاه در سطح دستگاه های لیزر اروپایی می باشد که خیال خریدار را از جوابدهی راحت می کند.

قیمت دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 بر اساس نوع شرکت ارائه کننده این دستگاه می تواند متفاوت باشد. از طرفی با توجه به اینکه این دستگاه لیزر وارداتی است، قیمت آن بسیار بستگی به قیمت دلار در کشور ایران دارد.

حتما بخوانید:  دستگاه لیزر موهای زائد

ایا دستگاه لیزر اشنایدر خوبه؟

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس خوبه؟

این دستگاه یک سیستم لیزر پزشکی است که برای انواع روش های جراحی و حذف موهای زائد استفاده می‌شود، این دستگاه دارای سه طول موج مختلف است که برای هر نوع پوست و مو مناسب است. این دستگاه همچنین دارای سیستم کولینگ قوی، سیستم ایمنی پیشرفته، قابلیت ذخیره پرونده مشتریان و سیستم عیب یابی هوشمند است.

مزیت های دستگاه لیزر اشنایدر

دستگاه لیزر اشناید پلاس 2024، یکی از بروزترین دستگاه هایی لیزری است که می تواند برای کاهش موهای زائد و حذف آن ها استفاده شود. این دستگاه نسبت به رقبای خود دارای مزیت های مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • این دستگاه لیزر با آخرین تکنولوژی ساخت کشور آلمان به تولید رسیده است و جزء بهترین و با کیفیت ترین دستگاه لیزر کلینیکی است.
  • این دستگاه لیزر موهای زائد، دارای جوابدهی سرعتی است. در واقع، بسیاری از افراد استفاده کننده از این دستگاه تنها در 4 جلسه لیزر می توانند اثربخشی این دستگاه لیزر را به خوبی مشاهده کنند و شاهد از بین رفتن کامل موهای زائد خودشان باشند.
  • دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دارای سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ می باشد و می تواند برای انواع پوست ها و موها استفاده شود.
  • یکی از ویژگی های بسیار خاص این محصول این است که دارای سه نوع سری مختلف می باشد که این سری ها می توانند برای نواحی بینی، گوش و صورت استفاده شوند. همین موضوع باعث شده تا دقت و سرعت اپراتور تا حد زیادی بالا رود که نتیجه آن مشتریان راضی می باشد.
  • بر روی هندپیس این دستگاه لیزر یک اسکرین تمام لمسی وجود دارد که کاربران می توانند از طریق آن به پارامترهای مختلف دستگاه دسترسی داشته باشند. هندپیس این دستگاه کاملا هوشمند بوده و با استفاده از داده هایی که از سنسور های مختلف دستگاه می گیرد کولینگ پوست و قدرت شات را در سطح پوست طوری مدیریت می کند که بهترین جوابدهی را مراجعه کننده شما داشته باشد.
  • این دستگاه جزء دستگاه های لیزر 3 طول موج است که از هر سه طول موج الکس، دایود و اندیگ به صورت همزمان استفاده می کند تا مشتری شما از هر تیپ پوستی که باشد با این دستگاه به جوابدهی برسد.
  • دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دارای توان خروجی استاندارد 1200 وات می باشد.
  • دستگاه های لیزر اشنایدر پلاس موجود در بازار معمولا دارای گارانتی 24 ماهه می باشند و همچنین، حدود 10 سال خدمات پس از فروش دارند.
  • حتی این دستگاه دارای 6 ماه گارانتی طلایی می باشد که با استفاده از این گارانتی خریدار می تواند کالای خریداری شده را مرجوع نماید و تمام وجه پرداختی خود را بازپس بگیرد.

 

مزیت های اشنایدر پلاس به دایموند پلاس

دستگاه لیزر اشناید پلاس؛ دستگاهی با کولینگ قدرتمند

دستگاه لیزر اشنایدر یکی از بهترین دستگاه های لیزر از لحاظ کولینگ است. همانطور که می دانید دستگاه های لیزر باید حتما دارای خنک کننده قدرتمندی باشند. زیرا در اثر استفاده طولانی مدت از آن ها و زدن شات های متوالی، این دستگاه های لیزر آسیب می بینند و در صورتی که گرمای شات های متوالی از دستگاه خارج نشوند، امکان خرابی دستگاه بسیار زیاد است.

این دستگاه لیزر دارای کولینگ بسیار قدرتمندی است. در واقع، بهتر است که بگوییم این دستگاه لیزر دارای دو کولینگ قدرتمند بوده که می تواند دمای دستگاه را تا منفی 25 درجه سانتی گراد خنک کند. پس یکی از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه لیزر، کولینگ بسیار عالی آن است.

نکته جالب در مورد کولینگ دستگاه لیزر اشنایدر 2024 این است که تنها دستگاهی است که علاوه بر داشتن کولینگ داخلی، قابلیت اتصال به چیلر خنک کننده نیز توسط کمپانی تولید کننده در این دستگاه تعبیه شده است.

این موضوع باعث می شود تا در صورت نیاز و استفاده 24 ساعته از دستگاه به کمک کولینگ کمکی هیچ خللی در کار دستگاه ایجاد نشود.

با خرید دستگاه لیزر مو زائد از بروزترین فناوری های لیزر در تجهیز گستر لیزر که یکی از شرکت های پرطرفدار و معتمد در حوزه زیبایی می باشد زیبایی را به خود و پوستتان به ارمغان بیاورید.

مزیت های دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2022

مردم بیشتر از کدام دستگاه های لیزر استفاده می کنند؟

تا به اینجای مقاله سعی کردیم دو دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دایموند پلاس را به شما توضیح دهیم و ویژگی های هر کدام را شرح دهیم. به هر حال هر کدام از این دو دستگاه کیفیت خوبی دارند و با داشتن تاییدیه های بین المللی، توانسته اند جای خود را به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر تثبیت کنند.

ولی به هر حال فارغ از برند دستگاه لیزر دایموند، دستگاه لیزر اشنایدر پلاس با داشتن گارانتی بهتر و آپشن های بیشتر، می تواند محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد. امروزه بسیاری از خانم ها علاقه مند به استفاده از دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 می باشند. زیرا این دستگاه لیزر با داشتن سه طول موج متفاوت می تواند برای انواع پوست ها استفاده شود و اثربخشی بسیار مناسبی هم داشته باشد.

از طرفی دستگاه اشنایدر با داشتن کولینگ قدرتمند، خرابی بسیار کمتری دارد و می تواند برای کاهش درد مراجعین نیز مناسب باشد. اثربخشی فوق العاده این دستگاه لیزر باعث شده است که بسیاری از خانم ها و حتی آقایان علاقه مند به استفاده از این دستگاه لیزر باشند. زیرا این دستگاه لیزر به مدت 4 تا 7 جلسه می تواند اثربخشی بسیار خوبی داشته باشد.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس بهتره یا الکساندرایت؟

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر الکساندرایت دو نوع از دستگاه های لیزر پزشکی هستند که برای انواع روش های حذف موهای زائد استفاده می شوند، این دو دستگاه دارای تفاوت ها و شباهت هایی هستند که در انتخاب آنها باید مد نظر قرار گیرند، برخی از این تفاوت ها و شباهت ها عبارتند از:
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دارای سه طول موج مختلف است که برای هر نوع پوست و مو مناسب است،این دستگاه برای پوست های روشن تا زیتونی رنگ و موهای تیره مناسب است
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر الکساندرایت هر دو از لیزرهای غیر تماسی هستند که به معنی این است که در حین لیزر کردن نیازی نیست تا هندپیس با پوست مراجعه کننده تماسی داشته باشد. این مزیت باعث می شود که احتمال انتقال عفونت و سوختگی کاهش یابد و خنک کنندگی بیشتری فراهم شود، هر دو دستگاه از یک گاز مخصوص برای خنک کنندگی در هر شات لیزر استفاده می کنند. این دستگاه ها همچنین بدون درد و بدون نیاز به بی حسی هستند و می توانند نتایج مطلوبی را برای مشتریان ارائه دهند.
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر الکساندرایت هر دو دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که باید در نظر گرفته شوند، برای مثال، دستگاه لیزر اشنایدر پلاس با توجه به داشتن سه طول موج مختلف،می تواند برای انواع پوست و مو مناسب باشد و از بین بردن موهای زائد را آسان تر کند، اما این دستگاه نیاز به تعویض بلور ها و تنظیم طول موج ها دارد که ممکن است هزینه بر و زمان بر باشد، دستگاه لیزر الکساندرایت با توجه به داشتن یک طول موج ثابت، می تواند برای پوست های روشن تا زیتونی رنگ و موهای تیره بسیار مناسب باشد و سرعت و تاثیرگذاری بالایی داشته باشد ،اما این دستگاه برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب نیست و ممکن است باعث تغییر رنگ پوست و سوختگی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود