چند جلسه لیزر موهای زائد برای بدن کافیست؟

چند جلسه لیزر موهای زائد برای بدن کافیست؟ این یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که برای افراد هنگام مراجعه برای لیزر دائمی موهای زائد پیش می‌آید. بسیاری از افرادی که قصد دارند تا موهای زائد خود را لیزر کنند، دوست دارند بدانند که این پروسه چقدر طول می‌کشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جواب سوالاتی مانند فاصله بین جلسات لیزر چقدر است، کدام روش لیزر تعداد جلسات کمتری نیاز دارد و دوره شارژ لیزر بعد از چند جلسه هست را پیدا کنید.

چند جلسه لیزر برای از بین رفتن کامل موهای بدن کافی است؟

با توجه به نوآوری جلسات لیزر، جلسات لازم لیزر برای دستیابی به نتایج مطلوب معمولاً به بین 4 تا 8 جلسه نیاز است، این سری جلسات به دلیل رشد دوره‌های مو به طور متوسط هر 4 تا 6 هفته یکبار برنامه‌ریزی می‌شود، با ادامه‌ی جلسات ویژه‌ی لیزر، می‌توانید در از بین بردن موهای زائد و بهبود بافت پوست خود پیشرفت قابل توجهی را تجربه کنید، دنباله‌ی جلسات لیزر بهبود پایداری و کاهش موها را در مدت طولانی‌تری فراهم می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت که تعداد جلسات لیزر موهای زائد به عوامل بسیاری بستگی دارد. برخی از این عوامل نوسانات هورمونی در خانم‌ها، روش و دستگاه لیزر، جنس مو و در نهایت سرعت رشد موهای افراد است. به طور معمول برای خانم‌ها تعداد 6 تا 8 جلسه برای ازبین‌رفتن کامل موهای زائد کافی است. این موضوع برای خانم‌هایی که هورمون‌های مردانه بیشتر یا نوسانات هورمونی دارند تفاوت داشته و ممکن است بین 10 تا 12 جلسه لیزر برای ازبین‌رفتن کامل موهای زائد آن‌ها نیاز باشد.

تعداد جلسات لیزر

روش لیزر و دستگاه انتخابی افراد هم تا حدود زیادی روی تعداد جلسات لیزر تاثیر خواهد داشت. انتخاب دستگاه‌های قدیمی با ژل می‌تواند تعداد جلسات لیزر را بالا ببرد. ژلی که برای خنک‌کردن پوست قبل از کار با این دستگاه‌ها استفاده می‌شود، با وجود این که برای جلوگیری از تورم پوستی لازم است، اما باعث می‌شود تا تمرکز اشعه از روی فولیکول مو برداشته شود و در نتیجه موها لیزر نشده باقی بمانند. استفاده از دستگاه‌های جدید و غیرتماسی(دستگاه لیزر الکساندرایت) باعث می‌شود تا تعداد جلسات یک یا دو جلسه کمتر شوند؛ اما به‌صورت کلی در حالت عادی بانوان 6 تا 8 جلسه و آقایان بین 8 تا 10 جلسه به لیزر نیاز خواهند داشت.

حتما بخوانید:  تشخیص تفاوت دستگاه لیزر تماسی و غیرتماسی -راهنمای جامع و کامل

فاصله بین جلسات لیزر چقدر است؟

فاصله بین جلسات هم درست مانند تعداد جلسات به فاکتورهای زیادی از جمله سرعت رشد و بازسازی موها و وضعیت هورمونی افراد بستگی خواهد داشت. به طور معمول افراد باید پس از گذشت 4 تا 6 هفته برای جلسه بعدی با قیمت ستگاه لیزر موهای زائد خود بروند. اما در برخی از افراد و برای برخی از نقاط بدن، لازم است که پس از 8 تا 10 هفته برای جلسه بعدی لیزر مراجعه کرد. درصورتی‌که افراد دیرتر برای جلسه بعدی لیزر خود بروند، فولیکول‌های مو زمان بیشتری برای بازسازی و ترمیم خود خواهند داشت. در این صورت تعداد جلسات موردنیاز برای این که تمامی موهای زائد از بین بروند بیشتر خواهد شد.

6 تا 8 جلسه لیزر برای حدف موهای زائد کافیست

برای برخی از نقاط بدن مانند زیربغل و بیکینی که سرعت رشد بیشتری دارند، باید حتما پس از 4 هفته برای جلسه بعدی لیزر مراجعه کرد. اما برای نقاط دیگر مانند شانه‌ها و کمر که سرعت رشد بسیار کمتری دارند، می‌توان تا 10 هفته بعد هم برای جلسه بعدی مراجعه کرد. دقت داشته باشید که مراجعه به‌موقع برای جلسات لیزر تعداد جلسات موردنیاز را کمتر می‌کند و تاثیر بسیار بهتری هم نشان می‌دهد. درصورتی‌که فاصله بین جلسات از 4 هفته کمتر شود ممکن است به پوست آسیب‌رسیده و دچار مشکل شود.

لیزر صورت چند جلسه است؟

استفاده از لیزر برای بهبود و زیبایی پوست صورت نمونه‌ای از راهکارهای مدرن برای حل مشکلات پوستی است، برای دستیابی به نتایج بهتر و جذابیت بیشتر، معمولاً لازم است بین 6 تا 8 جلسه لیزر را طی کنید. این نوع درمان با استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته، منجر به بهبود رنگ و لطافت پوست، کاهش چین و چروک‌ها، جوانسازی پوست و حفظ ترمیم و قوام آن می‌شود. هر جلسه لیزر بهبود قابل توجهی را به همراه دارد و با ادامه‌ی درمان، شما قطعاً به تحسین‌برانگیز‌ترین نتایج و رضایت کامل از پوست صورت خود خواهید رسید.

دستگاه لیزر مناسب برای حذف موهای زائد در کمترین زمان؟

همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد دستگاه لیزر در کمتر شدن تعداد جلسات لیزر تاثیر اساسی دارد. در ادامه چند دستگاه لیزر به اختصار معرفی می شود.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

  • دستگاه لیزر اشنایدر دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm + دایود 808nm + اندیاگ 1064nm + 940nm است. ️️با استفاده از این لیزر چهار طول موج، مراجعه کننده با هر رنگ و تایپ پوستی به نتیجه می رسد.
  • ماکزیمم انرژی این دستگاه تا 110j/cm2 است که این مقدار انرژی تضمینی برای جوابدهی در کمترین زمان می باشد.
  • در مدل اشنایدر پلاس 2023 سه اسپاتسایز جدید به هندپیس دستگاه اضافه شده است. (اسپاتسایز مخصوص بدن، اسپات سایز مخصوص صورت و استاپ سایز مخصوص نواحی حساس)
  • کولینگ این دستگاه فوق العاده قوی بوده، همین عامل کافی است تا طول عمر لیزربار این دستگاه تا دو برابر بیشتر از دستگاه های مشابه باشد. علاوه بر این به واسطه همین کولینگ قدرتمند دمای سری هندپیس تا منفی 25 درجه پایین می آید که باعث می شود مراجعه کننده در طول لیزر، درد و یا سوزش حاصل از نفوذ اشعه لیزر را حس نکند و عملا لیزر اشنایدر یک دستگاه بدون درد است.
  • لیزر اشنایدر دارای استبلایزر داخلی و یکسو کننده جریان برق است که باعث می شود افزایش و یا کاهش ولتاژ ورودی و یا قطع ناگهانی برق به دستگاه آسیبی وارد نکند.
  • قابلیت ذخیره پرونده تمامی مشتریان در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس به اپراتور لیزر کمک میکند تا اطلاعات مراجعه کنندگان خود را برای هر جلسه لیزر ذخیره نماید تا با استفاده از این اطلاعات، مشتری خود را به بهترین نتیجه برساند.
  • تاثیر گذاری این دستگاه به قدری بوده که عمده مراجعه کنندگان فقط با 4 الی 6 جلسه به جوابدهی کامل می رسد. این مورد از بازخورد های مثبت کلینیک های زیبایی در سراسر کشور می باشد.
  • 18 ماه وارانتی (گارانتی تعویض قطعات) دستگاه بدون قید و شرط به شما قوت قلبی برای استفاده بدون دغدغه از دستگاه را می دهد.
  • 6 ماه گارانتی طلایی عودت دستگاه ( در صورت عدم رضایت از جوابدهی دستگاه) در خرید دستگاهی با گارانتی طلایی عودت هیچ ریسکی وجود ندارد.
  • حداقل 10 سال خدمات پس از فروش؛ 10 سال تضمین ۱۰۰ درصد
حتما بخوانید:  دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دایود؟

دستگاه لیزر اشنایدر 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم

مشخصات دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس:

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی

توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا

توان خروجی لیزربار: 1200 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2023 می باشد

لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت

جوابدهی تضمینی بین 5 تا 7 جلسه

دارای گارانتی و بیمه و امکان مرجوعی کالا در صورت نارضایتی از دستگاه تا 4 ماه پس از خرید

سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه

دارای سیستم عامل اندروید

فاصله جلسات لیزر با دستگاه تیتانیوم

فاصله بین جلسات لیزر با استفاده از دستگاه تیتانیوم، باعث می‌شود تجربه شما از این روش پوستی متفاوت و شیک را تجربه کنید،با استفاده از این فناوری پیشرفته، فاصله زمانی بین جلسات به حداقل ممکن کاهش می‌یابد، که به شما اجازه می‌دهد به سرعت به نتایج دلخواهتان نزدیک شوید. این ویژگی منحصر به فرد تیتانیوم، که با دقت و همزمانی زیاد عمل می‌کند، به شما اطمینان می‌دهد که جلسات متوالی به شکلی بی‌درنگ و متناسب با زمانتان برگزار می‌شوند. با این روش، شما می‌توانید به طور شیک و موثر از جلسات لیزر برای کاهش موهای زائد بدن خود استفاده کنید.

 

titanum-laser-300x3

دوره شارژ لیزر بعد از چند جلسه هست؟

دوره شارژ لیزر یک راهکار بسیار موثر و کارآمد برای افزایش انرژی و استحکام پوست است، این دوره با استفاده از جلسات متعدد لیزر، بهبود قابل توجهی در ترمیم و جوانسازی پوست ایجاد می‌کند، با شروع دوره شارژ لیزر، شما قدم‌هایی مهم و اساسی در جهت بهبود حالت و شادابی پوست خود برداشته‌اید، هر جلسه این دوره، با بارگذاری انرژی بالا به پوست، بهبودی قابل توجه در چین و چروک‌ها، کاهش لکه‌های پوستی و جوان‌تر شدن پوست را به ارمغان می‌آورد. این دوره شارژ لیزر با ارائه نتایج همچنان بهتر، شما را به سمت زیبایی و طراوت بیشتر پوست هدایت خواهد کرد.

حتما بخوانید:  مقایسه دستگاه لیزر دایموند پلاس و اشنایدر پلاس

فاصله بین جلسات در لیزر موهای زائد، هر بار کمتر شده و افراد به تعداد جلسات کمتری نیاز خواهند داشت. در آخر با تشخیص مسئول لیزر، درمان متوقف شده و دیگر نیازی نیست تا افراد به طور مرتب برای لیزر موهای زائد خود مراجعه کنند. در این صورت مسئول لیزر یا درمانگر از افراد می‌خواهد که برای نگهداری و شارژ لیزر مراجعه کنند. دوره شارژ لیزر با تشخیص مسئول لیزر اعلام شده و برای نواحی و اشخاص مختلف می‌تواند متفاوت باشد؛ اما به طور معمول پس از گذشت کامل دوره درمان، هر 6 تا 12 ماه یک بار لازم است که افراد برای شارژ لیزر خود مراجعه کنند. یعنی هر فرد باتوجه‌به شرایط و نواحی لیزر شده خود، باید سالی یک یا دو بار برای شارژ لیزر مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود