هایفو چیست؟ همه چیز درباره هایفو و هایفو تراپی

هایفو چیست؟ و چرا مورد استفاده قرار می گیرد؟

هایفو در واقع به معنای سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است (High-intensity focused ultrasound).

در سال های اخیر به دلیل افزایش تقاضا برای روش های غیر تهاجمی لیفتینگ و سفت کردن پوست، هایفو و هایفو درمانی بسیار محبوب شده است.

هایفو همچنین به کاهش چربی های اضافی در مناطقی مانند گلو ، چانه و گونه کمک می کند.

در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه جونساز هایفو و هایفو تراپی در این مقاله از سری مقالات وبسایت tgmed.ir (وبسایت فروش تجهیز گسترلیزر) ارائه می گردد.

hifu چیست؟

HIFU یا “دستگاه هایفو” مخفف High-Intensity Focused Ultrasound است و یک روش نوآورانه در زمینه جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت است، این فناوری پیشرفته با استفاده از امواج فوکوس شده فوق صوتی با قدرت بالا، به طور دقیق و عمقی تاثیرات مثبتی روی لایه‌های پوست و زیرین آن مانند SMAS (Superficial Muscular Aponeurotic System) دارد، با تولید گرمای قابل توجه در نقاط خاص، این فرآیند منجر به تحریک ترشح کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که باعث جلوگیری از چروک‌ها، تنش و لختی پوست می‌شود و در نهایت باعث جوانسازی، شفافیت و لمسه‌ی لیفتینگ در صورت می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به عدم نیاز به عمل جراحی، زمان بهبودی سریع و نتایج طبیعی اشاره کرد. هایفو یک راه حل بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال جوانسازی و بهبود ظاهر صورت بدون مداخله جراحی هستند.

هایفو درمانی صورت چقدر دوام دارد؟

حدود یک سال، محققان دریافته اند که این روش می تواند باعث بهبود افتادگی پوست، چین و چروک ها و تقویت بافت پوست شود. با مراقبت های ویژه، تاثیر HIFU روی صورت می تواند حدود 1 سال ادامه یابد.

حتما بخوانید:  استابلایزر برای دستگاه لیزر موهای زائد

HIFU دقیقا چیکار می کند؟

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش زیبایی نسبتاً جدید برای سفت شدن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیر تهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. این ماده از انرژی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت شدن پوست می شود.

هایفوتراپی

آیا HIFU واقعا تاثیر گذار است؟

یک جلسه به تنهایی می تواند نتیجه داشته باشد، بهبود قابل توجه چین و چروک ها صورت در عرض سه تا شش ماه قابل مشاهده است، که حداکثر سه سال طول می کشد.

در صنعت پزشکی، HIFU دارای سابقه طولانی در درمان موثر است و این فناوری شگفت انگیز اکنون در درمان های پیشرفته شبیه سازی صورت و بدن اعمال می شود.

آیا هایفو (HIFU ) از بوتاکس (Botox) بهتر است؟

اگر از ان دسته از افراد هستید که تاثیر گذاری سریع اما بدون دوام به شما حس خوب می دهد و یا اینکه مراسم و یا رویدادی در پیش رو دارید و قصد دارید برای این رویداد آماده شوید و فقط  تاثیر گذاری سریع مد نظر شما است قطعا بوتاکس روش جذاب تری می باشد.

اما چنانچه دغدغه شما روش های با دوام و با تاثیر گذاری دراز مدت است قطعا هایفو انتخاب عاقلانه تری است.

UltraformerHIFUBeforeAfter

هایفو درمانی (HIFU Therapy) چقدر درد دارد؟

این درمان به خودی خود درد ندارد زیرا تحت بی حسی نخاعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود. احساس درد در پایان درمان معمولا پیش نمی آید.

اگرچه بیشتر مراجعه کنندکان احساس ناراحتی جزئی می کنند که پس از چند روز برطرف می شود ولی به طور کلی درد پس از درمان وجود ندارد.

حتما بخوانید:  مراقبت های قبل و بعد از لیزر مو

آیا هایفو درمانی صورت با احساس درد همراه است؟

بهتره گفته بشه احساس گرما نه احساس درد و جای تعجب نیست زیر HIFU از انرژی اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های پوست استفاده می کند و باعث گرم شدن سریع آن ها می شود. احساس ناراحتی بیشتر ناشی از امواج الکتریکی سر هندپیس است.

آیا هایفو باعث سوختن چربی ها نیز می شود؟

هایفو (HIFU) در صورت استفاده غیر تهاجمی برای کاهش چربی های زیر پوستی و بهبود کانتور بدن به اثبات رسیده است.

آیا تاثیرات هایفو دائمی می باشد؟

اگرچه HIFU تراپی خطرات و هزینه های کمتری را نسبت به لیفت صورت با جراحی، به بیمار متحمل می کند اما نتایج ممکن است به مدت دائمی ادامه نداشته باشد و به اقدامات مکرر نیاز باشد.

به محض شروع روند پیری احتمالاً به درمان های اضافی HIFU نیاز خواهید داشت.

به چند جلسه HIFU نیاز است؟

به چند جلسه HIFU نیاز دارم؟ اکثر مشتریان فقط به یک جلسه درمان نیاز دارند. با این حال، ممکن است برخی از مشتریان به بیش از یک جلسه نیاز داشته باشند. این مورد بستگی به میزان سستی پوست آن ها و پاسخ بیولوژیکی بدن آن ها به هایفو و روند ساخت کلاژن دارد.

ULTRAFORMER-1

اقدامات مهم بعد از هایفو تراپی

از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید. بهتر است سعی کنید برای چند هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سرما جلوگیری کنید.

ترجیحا از نوشیدنی های الکل دار استفاده نکنید بهتر است به کبد خود چند روزی استراحت دهید.

پوست خود را نخارانید – بیشتر آب بنوشید – دوش آب خیلی گرم نگیرید.

حتما بخوانید:  دستگاه لیزر کیوسوئیچ | Q-Switched

چقدر زمان می برد تا هایفو درمانی به جوابدهی برسد؟

2 تا 3 ماه – بعد از درمان HIFU، ممکن است اثرات اولیه را مشاهده کنید، اما از آنجایی که بدن شما به طور طبیعی کلاژن را بازسازی می کند نتایج نهایی در طی 2-3 ماه اتفاق می افتد.

هایفو موثر تر است یا RF ؟

HIFU انرژی سونوگرافی دقیق تر و شدیدتری را ارائه می دهد در حالی که RF بر اساس یک استراتژی گرمایش عمده است.

HIFU بسیار عمیق تر و فراتر عمل می کند و می تواند به لایه SMAS برسد. درحالیکه، RF به اندازه HIFU عمیق نیست.

در این مقاله سعی کردیم به بسیاری از سوالات متداول در باره دستگاه هایفو و هایفو تراپی پاسخ دهیم. چنانچه برای خرید دستگاه های لیزر و زیبایی از جمله HIFU به مشاوره نیاز دارید فقط کافیست با مشاوران شرکت تجهیز گستر لیزر مشورت کنید.

اطلاع و خرید دستگاه لیزر مو زائد از فناوری لیزر و بروز تجهیز گستر لیزر که یکی از شرکت های پرطرفدار و معتمد در حوزه زیبایی می باشد.

He2f543d09f4f4664b4eda483935172bdm.png_3

خرید دستگاه هایفو برای کلینیک

اگر کلینیک پوست و زیبایی دارید و قصد خرید یک دستگاه هایفو برای خدمات جوانسازی و لیفت پوست دارید پیشنهاد ما خرید دستگاه هایفو 4 بعدی ساخت کره جنوبی است.

دستگاه هایفو 4 بعدی یکی از دستگاه های مطرح برای جوانسازی و لیفت پوست صورت می باشد که امروزه وجود یکی از این دستگاه ها در هر کلینیکی پیشنهاد می شود.

دستگاه هایفو 4 بعدی علاوه بر هندپیس های اولتراسونیک که برای جوانسازی و لیفت استفاده می شود دارای قابلیت های دیگری از جمله هندپیس لاغری، هندپیس RF فرکشنال و هندپیس واژینال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

برای مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

smiling-handsome-man-against-blue

مشاوره دستگاه لیزر از شرکت تجهیز گستر

مشاوره قبل از خرید

مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهد بود